Συχνές ερωτήσεις

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Τα βήματα για να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι τα εξής:

Επιλέγετε ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΩΡΑ και στον πίνακα με τα προϊόντα που ακολουθεί, τσεκάρετε πολύ απλά κι εύκολα ακριβώς το προϊόν που επιθυμείτε. Στη συνέχεια, συμπληρώστε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με την περίληψη της παραγγελίας σας.

 

ΠΩΣ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει αναγκαστικά να πραγματοποιήσετε μία νέα παραγγελία ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που θέλετε να προστεθεί. Μπορείτε να συμπληρώσετε προϊόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της.

 

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ;

Ναι 100%. Πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε πολύ, ανατρέξτε στην ενότητα ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ & ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής. Για να ενημερωθείτε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος, παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην ενότητα ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ όπου περιγράφεται αναλυτικά όλη η διαδικασία.

 

ΕΑΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αν η ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ (ACS ή ΕΛΤΑ courier) έρθει για την παράδοση της παραγγελίας σας και απουσιάζετε, τότε και οι δύο εταιρίες θα κάνουν άλλες δύο προσπάθειες τις επόμενες μέρες. Στην περίπτωση που σε καμία από τις τρεις προσπάθειες δεν κατάφερε να παραδώσει το εμπόρευμα στα χέρια σας, τότε επιστρέφει στην εταιρία και επικοινωνούμε εμείς μαζί σας.

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ;

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, καθυστέρηση, απορία, σχόλιο όσο αναφορά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω email στη διεύθυνση: [email protected] ή μέσω τηλεφώνου στο 2343032591.

 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Για αποστολές στην Ελλάδα, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά στο 2343032591. Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί καθημερινά 8:00 – 16:00 (Σαββατοκύριακα, καθώς και τις επίσημες αργίες το κατάστημα παραμένει κλειστό). Οι τηλεφωνικές παραγγελίες εξοφλούνται μόνο με αντικαταβολή ή με κατάθεση στην τράπεζα σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

IBAN: GR5201103230000032340070344

 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

IBAN: GR0301710860006086141862956

 

ALPHA BANK

IBAN: GR3201407370737002101006225

 

EUROBANK

IBAN: GR2102603790000100200342507

 

 

ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ;

Είναι 100% αποτελεσματικά. Αυτή ακριβώς είναι η Φιλοσοφία μας: τα καθαριστικά Egreeno είναι σχεδιασμένα να έχουν την ισορροπία που επικρατεί στη φύση. Γι’ αυτό τον λόγο πετυχαίνουν να είναι αποτελεσματικά και σκληρά με την βρωμιά, αλλά παραμένουν αγνά και φιλικά με τον άνθρωπο, οικολογικά και φυσικά για το περιβάλλον. Για να επιτευχθεί αυτό το ιδανικό αποτέλεσμα προηγήθηκε έρευνα, μελέτη, δοκιμές, αναλύσεις, ενημέρωση, τα οποία γίνονται διαρκώς προκειμένου να παραμείνουμε σε αυτό το υψηλό επίπεδο.

 

 

ΓΙΑΤΙ ΒΟΗΘΑΤΕ ΕΝΑ ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟ ΣΤΗΝ ΤΑΝΖΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

Η βοήθεια προς τους συνανθρώπους μας αποτελεί τρόπο ζωής για όλους εμάς στην Egreeno, χωρίς να ξεχωρίζουμε κατηγορίες. Εν προκειμένω, η κίνηση του Αλέκου και της Ναυσικάς, δύο Έλληνες από την Κατερίνη, να πάνε στην μακρινή Τανζανία για να φτιάξουν, από το μηδέν, με αμέτρητες δυσκολίες, το ορφανοτροφείο της ΤΟΜ μας ενέπνευσε, δείχνοντάς μας ότι γίνεται πραγματικό έργο εκεί, το οποίο θέλει όσο μεγαλύτερη στήριξη γίνεται. Για αυτό αποφασίσαμε να βοηθήσουμε αυτούς που ξέρουμε ότι θα πιάσουν τόπο τα χρήματα μας.

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ;

Ναι! Υπάρχουν επιλεγμένα καταστήματα στην Βόρεια Ελλάδα και σύντομα σε όλη την Ελλάδα. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ καλέστε μας στο τηλέφωνο της εταιρίας 2343032591.

 

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ 1 ΤΕΜΑΧΙΟ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΔΩΡΟΥ;

Γιατί δεν συμφέρει το μεταφορικό κόστος και το κόστος συσκευασίας εφόσον αποστέλλονται μόνο online.

 

ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ;

Σύντομα θα κυκλοφορήσουν και σε μεγαλύτερες συσκευασίες στα 5 λίτρα και 10 λίτρα αντίστοιχα.

 

ΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ EGREENO ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΜΕ ΤΑ EGREENO ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ;

Η σύνθεσή τους, καθώς και η αποτελεσματικότητά τους όσον αφορά τον καθαρισμό και τη δράση κατά της βρωμιάς και των λεκέδων είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ίδια. Διαφέρουν στο ότι τα Άοσμα Καθαριστικά Egreeno δεν περιέχουν ίχνος αρωματικής ουσίας, γεγονός που τα καθιστά ό, τι πιο αγνό και κατάλληλο για άτομα με δερματολογικές αλλεργίες, για μητέρες με μικρά παιδιά, για χώρους υγειονομικού ενδιαφέροντος κλπ.