Συχνές ερωτήσεις

Ποια είναι τα βήματα για μια ηλεκτρονική παραγγελία;

Τα βήματα για να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι τα εξής:

Επιλέγετε ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΩΡΑ και στον πίνακα με τα προϊόντα που ακολουθεί, τσεκάρετε πολύ απλά κι εύκολα ακριβώς το προϊόν που επιθυμείτε. Στη συνέχεια, συμπληρώστε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με την περίληψη της παραγγελίας σας.

Πως προσθέτω εάν προϊόν στην παραγγελία μου;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει αναγκαστικά να πραγματοποιήσετε μία νέα παραγγελία ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που θέλετε να προστεθεί. Μπορείτε να συμπληρώσετε προϊόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της.

Τα στοιχεία μου είναι ασφαλή;

Ναι 100%. Πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε πολύ, ανατρέξτε στην ενότητα ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ & ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.

Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής. Για να ενημερωθείτε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος, παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην ενότητα ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ όπου περιγράφεται αναλυτικά όλη η διαδικασία.

Εάν απουσιάζω κατά την παράδοση της παραγγελίας μου;

Αν η ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ (ACS ή ΕΛΤΑ courier) έρθει για την παράδοση της παραγγελίας σας και απουσιάζατε, τότε και οι δύο εταιρίες θα κάνουν άλλες δύο προσπάθειες τις επόμενες μέρες. Στην περίπτωση που σε καμία από τις τρεις προσπάθειες δεν κατάφερε να παραδώσει το εμπόρευμα στα χέρια σας, τότε επιστρέφει στην εταιρία και επικοινωνούμε εμείς μαζί σας.

Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω για περισσότερες πληροφορίες;

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, καθυστέρηση, απορία, σχόλιο όσο αναφορά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω email στη διεύθυνση: info@egreeno.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2343032591.

Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία;

Για αποστολές στην Ελλάδα, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά στο 2343032591. Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί καθημερινά 8:00 – 16:00 (Σαββατοκύριακα, καθώς και τις επίσημες αργίες το κατάστημα παραμένει κλειστό). Οι τηλεφωνικές παραγγελίες εξοφλούνται μόνο με αντικαταβολή ή με κατάθεση στην τράπεζα σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
IBAN: GR5201103230000032340070344

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: GR0301710860006086141862956

ALPHA BANK
IBAN: GR3201407370737002101006225

Είναι αγνά και φυσικά αλλά είναι αποτελεσματικά;
IBAN: GR2102603790000100200342507

Είναι αγνά και φυσικά αλλά είναι αποτελεσματικά;

Είναι 100% αποτελεσματικά. Αυτή ακριβώς είναι η Φιλοσοφία μας: τα καθαριστικά Egreeno είναι σχεδιασμένα να έχουν την ισορροπία που επικρατεί στη φύση. Γι’ αυτό τον λόγο πετυχαίνουν να είναι αποτελεσματικά και σκληρά με την βρωμιά, αλλά παραμένουν αγνά και φιλικά με τον άνθρωπο, οικολογικά και φυσικά για το περιβάλλον. Για να επιτευχθεί αυτό το ιδανικό αποτέλεσμα προηγήθηκε έρευνα, μελέτη, δοκιμές, αναλύσεις, ενημέρωση, τα οποία γίνονται διαρκώς προκειμένου να παραμείνουμε σε αυτό το υψηλό επίπεδο.

Γιατί βοηθάτε εάν ορφανοτροφείο στην Τανζανία και όχι στην Ελλάδα;

Η βοήθεια προς τους συνανθρώπους μας αποτελεί τρόπο ζωής για όλους εμάς στην Egreeno, χωρίς να ξεχωρίζουμε κατηγορίες. Εν προκειμένω, η κίνηση του Αλέκου και της Ναυσικάς, δύο Έλληνες από την Κατερίνη, να πάνε στην μακρινή Τανζανία για να φτιάξουν, από το μηδέν, με αμέτρητες δυσκολίες, το ορφανοτροφείο της ΤΟΜ μας ενέπνευσε, δείχνοντάς μας ότι γίνεται πραγματικό έργο εκεί, το οποίο θέλει όσο μεγαλύτερη στήριξη γίνεται. Για αυτό αποφασίσαμε να βοηθήσουμε αυτούς που ξέρουμε ότι θα πιάσουν τόπο τα χρήματα μας.

Υπάρχει κάποιο κατάστημα οπού θα μπορούμε να τα αγοράσουμε;

Ναι! Υπάρχουν επιλεγμένα καταστήματα στην Βόρεια Ελλάδα και σύντομα σε όλη την Ελλάδα. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ καλέστε μας στο τηλέφωνο της εταιρίας 2343032591.

Γιατί δεν μπορώ να αγοράσω 1 τεμάχιο; γιατί τα προϊόντα σας πωλούνται μόνο σε συσκευασίες δώρου;

Γιατί δεν συμφέρει το μεταφορικό κόστος και το κόστος συσκευασίας εφόσον αποστέλλονται μόνο OnLine.

Κυκλοφορούν τα προϊόντα σε μεγαλύτερες συσκευασίες;

Σύντομα θα κυκλοφορήσουν και σε μεγαλύτερες συσκευασίες στα 5 λίτρα και 10 λίτρα αντίστοιχα.

Ποια διαφορά έχουν τα egreeno με άρωμα με τα egreeno χωρίς άρωμα;

Η σύνθεσή τους, καθώς και η αποτελεσματικότητά τους όσον αφορά τον καθαρισμό και τη δράση κατά της βρωμιάς και των λεκέδων είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ίδια. Διαφέρουν στο ότι τα Άοσμα Καθαριστικά Egreeno δεν περιέχουν ίχνος αρωματικής ουσίας, γεγονός που τα καθιστά ό, τι πιο αγνό και κατάλληλο για άτομα με δερματολογικές αλλεργίες, για μητέρες με μικρά παιδιά, για χώρους υγειονομικού ενδιαφέροντος κλπ.